image

Fun & sticky merk lancering in VK en US

Daelmans Stroopwafels

Challenge

Bekendheid verhogen in de UK & US

Daelmans Stroopwafels is een onderdeel van het familiebedrijf Daelmans Group. Onder het merk Daelmans Banket worden diverse private label producten vervaardigd, variërend van speculaas en cakes tot huismerk stroopwafels. Enkele jaren geleden is binnen Daelmans Banket BV het inzicht ontstaan om van "Daelmans Stroopwafels" een A-merk te maken.


De stroopwafel is een product dat buiten Nederland vrijwel onbekend is. Het doel van de organisatie is om het product, de stroopwafels, bekendheid te geven in de focuslanden de VS en het Verenigd Koninkrijk.


Vanuit Daelmans kregen we daarom de uitdaging om een aparte website te ontwikkelen die dient om de bekendheid van het product en het merk te vergroten in deze landen.

Results

Fun & Sticky

Fun & Sticky, dat was het uitgangspunt voor het algemene ontwerp voor de website, waar brand experience op 1 stond en content gemakkelijk zelf aan te passen moest zijn.


Met de aangeleverde content van Blauw Gras hebben we website vormgegeven in verschillende iteraties met het marketingteam van Daelmans. Als bonus hebben we kleine animaties toegevoegd om de beleving nog aantrekkelijker te maken voor de bezoekers. 

Visual 1
Visual 2
Visual 3
Meer weten?
Lotte

Lotte van Beek

Business developer

Bekijk meer cases

Heyu header

Het recruitment platform dat de rollen omdraait

  • Heyu
Boretti header

Boretti's Digital Don

  • Boretti