About

Wij zijn Gravity. Digital Product Agency

De oplossingen die we creëren dienen relevant te zijn, vandaag maar ook morgen. In de hoop te mogen blijven, vanzelfsprekend te worden en dus onmisbaar. Net als de zwaartekracht.

Gravity wint DIA award

/ Sinds 2017

Gravity

zwaar·te·kracht (de; v(m))
Aantrekkingskracht die voorwerpen op elkaar uitoefenen: de zwaartekracht van de aarde.

Gravity is een digital agency. In 2017 begonnen we met vier consultants en inmiddels zijn we uitgegroeid tot een team van ruim dertig digitale experts. Vanuit ons kantoor in Amersfoort werken we samen met klanten in heel Nederland. Verwacht van ons toekomstbestendige oplossingen voor digitale platforms. Durf met ons te kiezen voor eenvoud, want: simplicity moves.

Sinds 2022 is Gravity onderdeel van de Loyals Groep.

Li en fab
Jimmy

Simplicity Moves™ words to live by

Er is lef nodig om keuzes te maken. En een toekomstbestendig platform bouwen vraagt om keuzes maken. Gravity helpt je daarbij. We doen het samen: van replatforming tot een nieuw platform bedenken, ontwikkelen en lanceren. Wat we bedenken, ontwerpen en bouwen maakt impact. Alles moet kloppen; intuïtief werken. Daarom zeggen we: simplicity moves. Wij geloven in kiezen voor eenvoud. Dat is zwaartekracht: blijvend impact maken.

Way of Work

  1. 01
    Discovery fase

    Let’s go! We beginnen bij het begin. Wat is je vraag, het doel, de uitdaging? Dat maken we concreet, soms letterlijk terug naar de tekentafel. Samen maken we een digitale schets voor de vervolgstappen.

    • Kick-off 

    • Strategische sessies

    • Technische architectuur

  2. 02
    Design fase

    Wat we bedenken voeren we uit. Hoe reageren gebruikers op wat we hebben bedacht? Wat kan beter en waar kunnen we het nog beter doen? We creëren een ontwerp voor jouw digitale platform. Met als doel: impact maken.

    • User tests

    • Design system 

    • Design sprint

    • Rapid prototyping

    • Product validation

     

  3. 03
    Development fase

    Je weet dat het werkt, dus kunnen we bouwen. Afhankelijk van jouw behoefte werken we bij jou op locatie - zodat de kennis in-house blijft. Natuurlijk betrekken we stakeholders in de ontwikkeling van het platform.

    • Blended teams

    • Mobiele applicatie

    • Brand site

    • Data platform

    • Marketplace

     

  4. 04
    Improvement fase

    We zorgen voor een optimale prestatie van het platform. En ook na de lancering blijven we betrokken. Door middel van data zien we wat werkt en waar we kunnen optimaliseren. Zo blijft jouw platform toekomstbestendig.

    • Product Value Optimization

     

Roel
Gadgets
Robbin
Lotte Robbin
FabLi

/ Awards, nominaties & prestaties

  • Logo Emerce 100
    Emerce 100
  • Logo DIA
    Dutch Interactive Awards
  • Top 250 Groeibedrijven
    Top 250 Groeibedrijven
  • Fonk150
    Fonk150
  • SAN Accent
    SAN Accent
  • AMMA
    AMMA
  • WTW2018
    Who To Watch
  • Unilever Gladiator Award
    Unilever Gladiator Award
  • Awwwards
    Awwwards
  • image
    ISO 27001 en NEN7510