About

Wij zijn Gravity. Digital Product Agency

De oplossingen die we creëren dienen relevant te zijn, vandaag maar ook morgen. In de hoop te mogen blijven, vanzelfsprekend te worden en dus onmisbaar. Net als de zwaartekracht.

Gravity wint DIA award

/ Introductie

Digital pioneers since 2017

“Gravity is aantrekkingskracht. Voor ons betekent dit waarde creëren door het onbekende vanzelfsprekend te maken.”

Voor het bouwen van toekomstbestendige platformen heb je lef nodig. Je moet scherpe beslissingen maken en durven kiezen voor eenvoud.

Gravity is voor koplopers, industrieverbeteraars en krachtbronnen. Voor mensen met een visie, die de wereld rijker achterlaten dan ze ‘m vonden. Gravity is door pioniers, voor pioniers.

Ooit begonnen als consultants en uitgegroeid tot een succesvol digitaal bureau met 35 pioniers in een prachtig kantoor hartje Amersfoort. Onze awards en gestage groei zijn het levende bewijs dat simplicity werkt.

Meghan PC
vishal en tim foto

/ De kernwaarden van Gravity

  1. 01
    Doelgericht en to the point

    Door doelgericht en to the point te zijn, kunnen we efficiënter werken, betere resultaten behalen en effectiever communiceren met anderen. Het helpt ons om gefocust te blijven en onze doelen te bereiken. Door doelgericht te zijn kunnen we onze tijd, middelen en energie efficiënt inzetten en ervoor zorgen dat we vooruitgang boeken.

  2. 02
    We zijn warm en behulpzaam

    We hebben een ondersteunende houding en creëren zo een positieve en gastvrije omgeving voor onze klanten en medewerkers. We streven naar een samenwerking waarin iedereen zich gewaardeerd en gehoord voelt en zo vanuit intrinsieke motivatie waarde kan toevoegen.

  3. 03
    We zijn nieuwsgierig en durven af te wijken van gebaande paden

    Nieuwsgierigheid is de drijvende kracht achter innovatie en groei. Het betekent dat we een verlangen hebben om te leren, te ontdekken en te begrijpen. We stellen vragen, zoeken naar nieuwe informatie en blijven op de hoogte van ontwikkelingen in ons vakgebied. Door nieuwsgierig te zijn, blijven we flexibel en open-minded en zijn we in staat om nieuwe kansen en mogelijkheden te identificeren.

Simplicity Moves™ words to live by

Alles wat we bedenken, ontwerpen en bouwen dient ‘seamless’ te zijn. In design, user experience, idee, techniek maar ook zakelijk. Alles moet kloppen en voor zichzelf spreken zonder veel te moeten uitleggen. Natuurlijke adoptie bij de eindgebruiker is het doel. Dat betekent mensen laten voelen waar ze naartoe moeten. Simplicity maakt dat je sneller toegang krijgt en dat dingen in beweging komen. Zodat het product of de service wordt toegelaten. In de hoop te mogen blijven, vanzelfsprekend en dus onmisbaar te worden. Net als de zwaartekracht.

Lianne
Bank
Caroline
Vishal
Joost

/ Awards, nominaties & prestaties

  • Logo Emerce 100
    Emerce 100

    Gravity staat al sinds de oprichting op rij in de top 3 van de Emerce100

  • Logo DIA
    Dutch Interactive Awards

    Genomineerd voor een DIA in de categorie Digitale Transformatie met Nijver in 2022. In de categorie Tools hebben we in 2020 met Triple8 een Zilveren DIA gewonnen. In 2018 binnen de categorie Content een Zilveren DIA met Fantube.

  • Top 250 Groeibedrijven
    Top 250 Groeibedrijven

    Gravity behoort tot de top 250 grootste groeibedrijven van Nederland in 2021 en 2022. Opgesteld door NLgroeit en Erasmus Centre for Entrepreneurship.

  • Fonk150
    Fonk150

    Sinds 2018 claimt Gravity een top 3 positie binnen de elite van de Nederlandse bureauwereld.

Toon meer