
Kwaliteitscontrole systeem voor gezinshuizen
- Gezinshuis
KLM Health Services
Challenge
KLM Health Services bestaat sinds 1933 en werkt al meer dan 25 jaar voor KLM. In de loop van de jaren zijn er meer onderdelen aan de dienstverlening toegevoegd. Inmiddels werken ze ook voor de veiligheidsregio’s, overheid, multinationals en offshore-bedrijven.
Het team gelooft in het belang van investeren in gezondheid en vitaliteit. Dat geeft iedereen de kans om gezond te leven, werken én reizen. Gezondheid optimaliseren zorgt voor duurzame inzetbaarheid van medewerkers - een voordeel voor werkgever en werknemer. Elke dag het beste uit jezelf halen en je grenzen verleggen. Gezonde medewerkers staan vrijwel synoniem aan een vitale organisatie.
Het nieuwe design van KLM Health Services sluit beter aan bij de merkidentiteit. Daarnaast is er gefocust op gebruiksvriendelijkheid voor zowel consumenten als bedrijven die de website bezoeken.
Solution
Met de uitkomst van een aantal strategische sessies en een UX audit is de koers van de nieuwe website bepaald. Die kent drie uitgangspunten:
1.Schaalbaar
Een flexibele website met een duurzame infrastructuur. Die schaalbaarheid is essentieel voor toekomstbestendigheid en potentiële groei in klantgroepen en dienstverlening.
2. Informatief
De informatie op de website moet betrouwbaar zijn. Voor de verschillende doelgroepen is transparante communicatie van groot belang. Daarom is er op de website onder andere onderscheid gemaakt tussen informatie voor particulieren en bedrijven.
3. Betrouwbaar
De nieuwe website van KLM Health Services kent een professionele en consistente uitstraling. Dat bevestigt het vertrouwen in het merk KLM en biedt kansen voor het vergroten van het marktaandeel van de Health Services.
Results
Jaar expert in gezond leven
Vaccinaties per jaar
Travel clinics in Nederland