Jan Versteegh lanceert Lulu’s Nanny Network

‘Het vinden van een goede en betrouwbare oppas is voor veel ouders een uitdaging’, aldus Jan Versteegh. Om deze reden lanceert Jan zijn eigen oppascentrale: Lulu’s Nanny Network. Gravity kreeg de taak het concept te ontwikkelen en de technische realisatie van het platform te verzorgen. In samenwerking met A Million Faces als distributiepartner is het initiatief vertaald naar een waardevol platform: Lulu’s Nanny Network, vernoemd naar Jan’s dochter Lulu. Dé oplossing die de vraag van ouders en het aanbod van gekwalificeerde nanny’s automatiseert en samenbrengt. Het platform richt zich in eerste instantie op Amsterdam, maar zal later worden uitgerold in de rest van Nederland.

Na een uitgebreid oriëntatietraject hebben Jan en zijn team gekozen voor een samenwerking met Gravity. We zijn verantwoordelijk voor zowel de conceptontwikkeling als de technische realisatie. De betrouwbaarheid van de dienst en het platform stonden tijdens de ontwikkeling centraal, zonder in te hoeven leveren op eenvoud en gebruiksgemak. Het platform heeft als doel om mensen in beweging te zetten, zodat ouders en nanny’s elkaar weten te vinden. Dit project sluit daarom naadloos aan op de ‘Simplicity Moves’ filosofie van Gravity’.

De pre-launch van het platform Lulu’s Nanny Network op woensdag 6 februari was het startschot voor de werving van nanny’s en ouders. In de eerste uren na de lancering hebben zich al enkele honderden ouders aangemeld en enkele tientallen nanny’s. De nanny’s zullen tijdens de eerste screeningsdag op 23 februari worden gescreend voor ze zich mogen aansluiten bij Lulu’s Nanny Network. In april zal de officiële launch van het platform plaatsvinden.

Bekijk de website van Jan via www.lulusnannynetwork.nl

Share