image

Gezond leven, reizen en werken met KLM Health Services

Challenge

Online etaleren van offline expertise

KLM Health Services staat klaar om te helpen met gezond leven, werken en reizen. Van eerste hulp en medische ondersteuning tot vaccinaties, health check-ups en lifestyle programma's. Dit doen ze met een team van artsen, verpleegkundigen, assistenten en coaches.

Al meer dan 25 jaar lang werken ze niet alleen voor KLM, maar ook voor andere internationale organisaties zoals de overheid, multinationals en offshore-bedrijven.
Hun missie? Zorgen dat jij als reiziger, medewerker of organisatie elke dag het beste uit jezelf kunt halen en je grenzen kunt verleggen.

Om hun marktaandeel te vergroten en de algehele gebruikservaring te verbeteren die past bij hun merkidentiteit, besloten ze dat het tijd was voor een nieuwe website.

Componenten
Oplossing

Schaalbaar, informatief en betrouwbaar

Tijdens de strategische en UX-sessie hebben we een koers voor de wesbite ontwikkeld wat helemaal klaar is voor de toekomst. Hierbij hebben we drie principes vastgesteld als uitgangspunt:

Schaalbaar
Flexibel,duurzaam en aanpasbaar voor jullie brede klantengroepen, diensten en toekomst

Informatief
Betrouwbare informatie en transparante communicatie wat duidelijk is voor de klantgroepen

Betrouwbaar
Consistente en professionele uitstraling wat het vertrouwen bevestigd in het merk KLM

Met deze sessies als basis hebben we een sitemap gemaakt die als leidraad dient voor de structuur van de website. Daarnaast hebben we een lijst opgesteld van de templates en onderdelen die we nodig hebben. Die zijn stap voor stap en in verschillende rondes ontworpen. We hebben ze getest bij consumenten en zakelijke partners om feedback te verzamelen, die we hebben gebruikt om het uiteindelijke ontwerp te verbeteren. Als kers op de taart hebben we een klikbaar prototype en een UI-kit gemaakt met alle onderdelen van het design.

Pagina's
Meer weten over deze case?
William

William Uittenbogaard

Business Developer